Del 2 - Vem är han

(fortsättning från tidigare inläg)
 
Då 15 år gammal (sen födelsedag) och varit ganska blyg och tillbakadragen hela livet hade jag inte tänkt så här mycket på en kille som nu.  Men en dag så såg jag han vid skåpen, ca 5 meter bort från mitt skåp. Han hade en mattgrön jacka och ryggsäck på ryggen, och sin blonda kaluffs! Jag kommer ihåg att jag trodde att han gick sista året , delvis var han så lång och det såg ut som att hans skåp låg vid treorna,  blev lite ledsen!
 
 
Men finns ju fördelar med SKOLKATALOGEN, nu skulle jag ju få svar på mina obesvarade frågor (förutsatt att han inte var sjuk..). Det tog nån månad innan katalogen kom, och vi tog ju ganska sent också, i oktober om jag minns rätt! Jag hittade min crush ganska snabbt! Han gick inte sista året i gymnasiet, utan första året precis som jag. Åhh vad jag sken upp inombords, allt blev så mycket vackrare än det varit tidigare. Och sen så fick man ju veta vad han hette ;)  Det som var bra för mig var att han hade sina skåp inte alldeles för långt ifrån, vilket innebar att jag skulle få se han minst 5 minuter varje morgon.
 
Jag vet inte varför det blev just han. Starstruck från första ögonblicket. Var det hans klarblåa ögon eller var det kanske hans hår? Jag smällte inombords oavsett..
 
- Fortsättning följer -



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback